Datum
30/03/2018
06:30 - 14:30
Locatie
PZ HANO
Category(ies)
Door wie | Francy Vanhout |
Voor wie/inhoud |
Iedereen die met ‘klanten’ in aanraking komt via telefoon of onthaal. Wat kan je verwachten? Hoe de burger kwaliteitsvol onthalen? Een algemene basis waar soms toch fouten lopen. Inhoud: -Klantgericht optreden naar de burger -Omgaan met klachten van burgers -Omgaan met moeilijke klanten -Kalmeringstechnieken bij verbaal geweld en agressie -Belang van tact -Klantgericht telefoneren |
Functionaliteit | CALOG |
Opleiding | Voortgezette opleiding |
Wanneer | 30/03/2018 |
Hoeveel | Maximum 20 deelnemers |
Aantal lesuren | 8 lesuren, van 8u30 tot 16u30 |
Waar | PZ HANO, Energiestraat 3, 3910 Neerpelt |
Kostprijs | € 60 |
EDA | 5872 |
Beschikbare plaatsen
6
Bookings
Er kunnen geen reservaties meer worden geplaatst voor deze opleiding