Kaart wordt geladen...

Datum
30/03/2018
06:30 - 14:30

Locatie
PZ HANO

Category(ies)


 

Door wie Francy Vanhout
Voor wie/inhoud  

Iedereen die met ‘klanten’ in aanraking komt via telefoon of onthaal.

Wat kan je verwachten?

Hoe de burger kwaliteitsvol onthalen? Een algemene basis waar soms toch fouten lopen.
Hoe omgaan met moeilijke mensen, hoe omgaan met vragen die niet politioneel zijn,
maar waarvoor de burger zich tot richt tot de politie?
Hoe de burger dan op een beleefde en klantgerichte manier doorverwijzen?
Hoe op een klantgerichte manier de telefoon opnemen en de burger intern doorverwijzen?
Op deze vragen biedt de cursus kwaliteitsvol onthalen een antwoord.

Inhoud:

-Klantgericht optreden naar de burger

-Omgaan met klachten van burgers

-Omgaan met moeilijke klanten

-Kalmeringstechnieken bij verbaal geweld en agressie

-Belang van tact

-Klantgericht telefoneren

Functionaliteit CALOG
Opleiding Voortgezette opleiding
Wanneer 30/03/2018
Hoeveel Maximum 20 deelnemers
Aantal lesuren 8 lesuren, van 8u30 tot 16u30
Waar PZ HANO, Energiestraat 3, 3910 Neerpelt
Kostprijs € 60
EDA  5872

Beschikbare plaatsen

6

Bookings

Er kunnen geen reservaties meer worden geplaatst voor deze opleiding